• Gewonnen!

  • Centrum J3 speelde zaterdag tegen Juventa. In de eerste helft speelden de dames veel naar binnen in de aanval. Dit leverde mooie samenwerkingen op. Daarbij blijft het belangrijk om ook de speelster aan de buitenkant niet te vergeten, die soms vrij staat om te schieten. Verdedigend zat Centrum goed dicht. We gingen de rust in met een stand van 7–2.

    Na de rust was Juventa scherper en wist de tegenstander vaker de doorbraak te vinden, waaruit een aantal mooie doelpunten voortkwamen. Centrum moest hier even op schakelen, maar in het tweede gedeelte van de tweede helft kregen ze weer grip op de wedstrijd. Uiteindelijk werd de wedstrijd verdiend gewonnen en bleven de punten in De Krim.

    Eindstand: 12–5 πŸ’ͺ🏽🏐