De J3 heeft vandaag het kampioenschap gewonnen in een wedstrijd tegen Kia/Vefo.
Toch wat zenuwachtig kwamen de dames aan in Ruinen maar na een gezamenlijke bespreking gingen ze vol zelfvertrouwen het veld in.
Er werden mooie aanvallen opgezet, goed samen gespeeld en in de verdediging werd er goed opgelet.
Dit mooie dames team sleepte het kampioenschap binnen met een 8-18 eindstand. ππ€
Gefeliciteerd toppers! π