De J3 had een belangrijke wedstrijd. Als ze nog kampioen wilden worden moesten ze de wedstrijd winnen.
Spanning op de gezichten van de dames maar wel allemaal zin in de wedstrijd. En plezier staat voor op.
Zo gingen we de wedstrijd in, ons best doen en plezier hebben. Het was een hele spannende pot, vol met emotie, strijdlust en sportiviteit van beide teams. Het stond tot de laatste seconden gelijk.
Beide aanvalsvakken wilden heel graag nΓ³g 1x scoren. En dat lukte! In de laatste 20 seconden scoorden onze aanval de 8-7 en hield de verdediging de boel dicht! Apetrotse coaches en ouders aan de kant en dol enthousiaste dames in het veld. ππ€ Het was een fantastische ochtend voor de J3.
Op naar de kampioenswedstrijd volgende week! πͺπ»
Volgende week zaterdag heeft de J3 hun kampioenswedstrijd tegen Kia/Vefo J3 uit in Ruinen om 11:00uur. Wij wensen jullie heel veel succes toppers!ππ€